5.7.13

Stop Star Stable Paparazzi !

Hej ! Pewnie znacie blog Star Stable Paparazzi, jeśli nie to tu macie link : http://starstablepaparazzi.bloog.pl/?ticaid=61067a . Ta dziewczyna oczernia ludzi z SSO i ma kilka kont dlatego uważajcie co piszecie na Global i Say bo nie wiadomo co ona może o was napisać. Właśnie ja z moimi kol. zastanawiamy się kto może być tą "paparazzi" jeśli macie jakiekolwiek podejrzenia albo wiecie kto to proszę pisać, każda poszlaka się przyda.

Ok to na tyle co chciałam wam przekazać, mam nadzieję że pomożecie, papa <3

5 komentarzy:

Cass i Snow pisze...

Kate jak tu nie pomóc !? no chyba jasne że pomogę !
ps.możesz luknąć na mój blog :)

Kate Biglake pisze...

Dzięki i oki :), tylko podaj mi link :P

Kate Sweetweb pisze...

Pomogę :) Na NK założyłam nawet grupę ,, Anty Starstable Paparazzi''
xD
Pozdro :)

Koniara 278 pisze...

Kate to ktoś kto był lub jest w QPC,ale dużo nas jest xd

Cass i Snow pisze...

http://starstablepami.blogspot.com/
proszę masz tu link ^^ oby ci się spodobał